O mnie

Moje zdjęcie
szalona wariatka, trochę zagubiona i.. czasami nie ogarniająca otaczającej mnie rzeczywistości. Kocham życie. Kocham zabawę. I kocham język rosyjski!

sobota, 29 października 2011

faceci są prości, faceci to debile, faceta nie ogarniesz .

.. i nagła zmiana ról, mianowicie .. to faceci zaczynają bawić się laskami, a nie na odwrót. A too już jest źle. Bo oznacza to, że to kobieta zaczyna nosić spodnie, skoro facet musi się dowartościować! Skubańce, jebańce. Umawia się z Tobą, 'zadzwonię'. - no to spoko, czekam. Mija godzina, dwie . piszę "oo, chyba jednak znowu dopadła Cię tzw. infekcja, skoro musiałam spotkać się z olewką' - 'dzwoniłem do Ciebie wczoraj dwa razy, ale nie odbierałaś. Zadzwonię jeszcze raz po pracy i mam nadzieję, że wreszcie szczęśliwie się zdzwonimy.' no i spoko, człowiek się ogarnia, kulturka pełna a tu proooszę, suprajs. Telefonu jak nie było tak dalej nie ma! No przecież nie mógł zapomnieć. Ale o co chodzi, o dowartościowanie się ?! No szanujmy się, ludzie... Przecież to nie jest normalna sprawa. W ogóle zaliczam ostatnią połowę roku, do jednych z najgorszych. Kurna .. faceci porażka, prawko -instruktor- totalna porażka, matura to pewnie też będzie porażka, nauczyciele i wszystko porażka .. aaaj jak ja długo nie narzekałam. Taa, rozumiem. Ja tu mam z dupy problemy, a przecież w 'Auschwitz ludzie umierali bez przyczyny'. Fajnie. Nie ma to jak konkretna riposta. Ale usprawiedliwię się. Nienawidzę, po prosty NIENAWIDZĘ sobót zmarnowanych. Bo uważam, że dzień powinien być spędzony albo na nauce, albo na totalnym melanżu. A nie na całodniowym czekaniu na jakiegoś idiotę, który i tak Cię wystawi. W sumie, nie mam co się chyba dziwić .. cały czas to ja bawiłam się kolesiami, a teraz wszystko odwraca się na mnie.;d Ciekawe kiedy znowu role się odwrócą, bo już generalnie nie mogę się tego doczekać. I .. nie lubię być po tej gorszej stronie. I tyle w tym temacie.
pozdro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz