O mnie

Moje zdjęcie
szalona wariatka, trochę zagubiona i.. czasami nie ogarniająca otaczającej mnie rzeczywistości. Kocham życie. Kocham zabawę. I kocham język rosyjski!

niedziela, 27 listopada 2011

good feeling .

Jestem po imprezie 8nastkowej. Generalnie od imprezy minął już tydzień, ale ja z zapłonem muszę to opisać.;p Z dwiema współsolenizantkami, Paulą & Oktawią schizowałyśmy już z pół roku przed imprezą. Do ostatniej chwili były problemy z załatwieniem sali i wyglądało to tak, że miałyśmy już gości zaproszonych, a sala pewna nie była w ciągu dalszym. Ale ku naszemu szczęściu wszystko jakoś samo się poukładało. Może nie samo, bo tyle nas to nerwów kosztowało, że szok. Najważniejsze, że najlepsi ludzie na świecie przyszli i podobno dobrze się bawili.;p To jest cudoowne uczucie. Dzień po swojej imprezie schizować, że pewnie kapa totalna i nikt się nie ubawił, wejść na fejsa i wszyscy dziękują za imprezę i twierdzą, że było zajebiście.;d najlepszy dzień mojego życia! Nie wierzyłam, że to wszystko się uda. Alee.. do tego trzeba odpowiednich ludzie, którzy też się potrafią czymś zająć, a nie mieć wszystko w dupie.
W prawdzie 8naste urodziny mam dopiero za niecałe dwa tygodnie, ale już odpowiednio je uczciłam. Ten zasrany dowód już by się przydał, bo jechać na imprezę i schizować, że mnie mogą nie wpuścić, bo nie mam plastiku już dołuje ;d Prawko też już powoli kończę.. może uda mi się w przyszłym miesiącu mieć egzamin, w co wątpię, bo teraz znów długo się czeka na egzamin. Maasakra. Ale będzie prawko i auta nie będzie! auto taty będzie biedne. Nie chce mi się dodawać zdjęć z 8nastki, bo potrwa to godzinę, ale kiedyś na pewno je dodam ;d

1 komentarz:

  1. W jakim województwie mieszkasz ? fajnie się zdaje w Nowym Sączu . Terminy są stosunkowo małe i w dodatku jest bardzo duża zdawalność . U mnie z rodzinki osoba tam zdawała i w jeden dzień zaliczała teorię i praktykę , a na egzamin czekała zaledwie kilka dni . Oczywiście zdała ;d
    I oczywiście informacją raczej mniej motywującą jest wprowadzenie nowych egzaminów .. dużo więcej pytań .. więc lepiej się pośpieszyć z tym prawkiem :)) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń