O mnie

Moje zdjęcie
szalona wariatka, trochę zagubiona i.. czasami nie ogarniająca otaczającej mnie rzeczywistości. Kocham życie. Kocham zabawę. I kocham język rosyjski!

wtorek, 17 stycznia 2012

nie przegap !

 zdjęcia, to wybrane momenty z zeszłego roku, które wywołują u mnie ataki śmiechu na samą myśl o tym co to się działo ! ;p

time to biiig come back . -,-
zainspirowana setką wpisów Rudej, którą uduszę za to, że tyle się nagadała o wspólnej imprezie, a i tak nie potrafiła znaleźć na nią czasu, postanowiłam na nowo zacząć bawić się pisanie o swoim życiu, bo to jedno z najlepszych urozmaiceń 'naukowego', maturalnego czasu.
Dowód odebrany - imprezy na legalu. ;p korzyści płynących z wieku 18 lat jest coraz więcej, a podobno w ogóle się tego nie czuje. Ja temu zaprzeczam - 8nacha, to zdecydowany przełom. Dlatego doskonale rozumiem ludzi z grudnia, którzy z utęsknieniem czekają na plastik, który pozwoli im bez stresu kupić sobie Redds'a w spożywczaku.
Prawko oblane, kolejny exam w marcu - bosko -,-. Ale na tapecie mamy 1oodniówkę ! a właściwie i dwie, tydzień przed swoją zostałam wkręcona na jeszcze jedną. Generalnie sezon imprezowy jak znalazł, a ja tu powinnam się w pełni skupić na matematyce, rosyjskim i polskim ! chociaż .. podobno matura to bzdura. a nauka nie Z. Zając, nie ucieknie . na swoją studniówkę wybrałam sukienkę przed kolana, obcisłą, sama nie wiem jaki to kolor czy beżowy, czy łososiowy, czy ciemno różowy .. każdy widzi tę sukienkę w swoim kolorze. Fryzjer zamówiony, kosmetyczka też .. i długi okres oczekiwania ciągle się skraca.
Zawsze piszę posta wtedy, gdy szczególnie potrzeba mi motywacji do działania. Muszę się dostać na tę filologię rosyjską choćby nie wiadomo co! Zaraz zabiorę się za wypracowania maturalne..




Pomimo to, że mamy już Nowy Rok, na tyle długo mnie tu nie było, że nie zdążyłam podsumować zeszłego. Powiem tyle .. co było to było, nie chcę już o tym wszystkim myśleć. W tym roku nie chcę się na nadmiar starać o byle co, nie chcę płakać i nie chcę komukolwiek podlegać. Zaczęłam dorosłe życie i mam nadzieję, że lenistwo mnie nie zgubi. Baardzo chciałam podziękować ludziom, których kocham nad życie ! Rudej Dorocie, Doloris, Marze, Okcie, Dajanie, Żanecie, Justynie, Pauli, Adze i wieelu wieelu więcej! Dobre znajomości nie są złe . ; p z końcem tego roku, mam taką nadzieję .. będę chociaż w minimalnym stopniu spełniona i będę się mogła tym wszystkim tutaj pochwalić .

2 komentarze:

  1. Ojj tam ojj tam . ! ; * Dostałaś zaproszenie w sobotę . ! To mnie olałaś i zrobiłaś se sama impreze . : ((

    OdpowiedzUsuń
  2. nie olałam! wyszło u mnie spontan party z okazji rozpoczęcia weekendu, po którym miałam masakrę w domu! ;p
    ale nie musiałam znosić beach face -,-

    OdpowiedzUsuń