O mnie

Moje zdjęcie
szalona wariatka, trochę zagubiona i.. czasami nie ogarniająca otaczającej mnie rzeczywistości. Kocham życie. Kocham zabawę. I kocham język rosyjski!

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

goo little bad girl .

Dzisiejszy dzień to również tylko i wyłącznie doborowe towarzystwo.;p Z Oktawią, którą ostatnio widziałam przed wakacjami WRESZCIE miałam okazję dzisiaj się spotkać.;p jak ją zobaczyłam, myślałam, że padnę. Murzyn jakich mało.. Jest tak zjarana, że ja się przy niej kryję. A myślałam, że to polskie słonko jako tako mnie obdarzyło brązowym kolorkiem.;d ale niestety.. Okta jednak mnie przyćmiła. Po ostatnim przypale w domu sprawy związane z lekkim % wolę załatwiać z daleka od domu, z tego powodu kupiłyśmy dwa ruskie i poszłyśmy na dworzec. Bardzo kulturalnie. Wyczaiłyśmy jakichś 3 panów, którzy przegadywali się który z nich pierwszy do nas zagada. Podeszli wszyscy trzej. Nawet sympatyczne popołudnie się z tego wywiązało gdyby tylko nie to, że zaczęło padać i musieliśmy siedzieć jak menele pod mostem. Później postawiłyśmy na nogi cały blok od Okty słuchając na cały full ESKI. Czyli godne przywitanie, godne.;p Do końca wakacji czekają mnie jeszcze 3, max 4 imprezy i rok szkolny z maturalną. POOOORAŻKA .To do mnie dotrzeć nie może. Przeraża mnie też to, że wreszcie może się skończyć to beztroskie życie. Jedynym problemem jest to, żeby tata albo macocha nie wykryli w Twoim pokoju jakiegoś dowodu na to, że się człowiek alkoholizował poprzedniego wieczoru. Na studiach może będzie jeszcze jako tako lepiej, ale po..?! Ślub jakiś, zobowiązania, dzieci?! A czas zapierdziela jak powalony. ;p właśnie dlatego jestem daleka od pana z Belgii. Boo.. ja nie chcę się wiązać na stałe póki co, baa.. nie mam zamiaru myśleć o przyszłości. Chcę żyć z dnia na dzień, bawić się i szaleć. A nie kurna myśleć komu mam prać majteczki, żal . ; / Chyba all my life będę sama. No szanujmy się. Chyba, że znajdę wariata równemu sobie. ; dd

1 komentarz:

  1. Buhaha nie ma to jak na fuuull puścić eske lub rmf maxx ;d znam to a właściwie mój blok i zamieszkujący go sąsiedzi ;p

    OdpowiedzUsuń