O mnie

Moje zdjęcie
szalona wariatka, trochę zagubiona i.. czasami nie ogarniająca otaczającej mnie rzeczywistości. Kocham życie. Kocham zabawę. I kocham język rosyjski!

piątek, 9 września 2011

maturalna zawsze spoko .

Noo więc, wygląda to mniej więcej tak.;d Jest dzień 9 września, a ja jestem już po pierwszym sprawdzianie z języka polskiego. Zaraz w poniedziałek czeka mnie sprawdzian z matmy z trzech rozdziałów, do tego próbna matura z rusa .. ciężko to będzie ogarnąć. :D Ku mojemu szczęściu plan lekcji mamy tak wyjątkowo przychylny, że gdyby się nie miało jakichś zajęć dodatkowych, całkiem fajnie można byłoby ogarnać cały matetriał . A tu prawo jazdy, korki z matmy, zajęcia przygotowawcze do olimpiady z rosyjskiego, cała masa innych zajęć dodatkowych.. A jeszcze przecież od czasu do czasu trzeba siąść i ogarnąć się, pojechać na jakieś zakupy, obejrzeć 'przepis na życie', pójść do stylowej na zapiekankę albo i nie tylko...;d właśnie, nawiązując do imprez jutro są 'Dożynki' w moim edukacyjnym mieście Bieruniu i będzie Feel . ;d Feel jest wszędzie . Nie wiem jak bardzo muszą być tani, ale naprawdę.. chyba grają prawie za darmo. W tym roku jedynie Imielin się szarpnął na Myslovitz . Dłuugo będę wspominała ten koncert - MISZCZ. Doborowe towarzystwo.. i nawet pogoda nie jest w stanie przeszkodzić w dobrej zabawie. Fakt faktem do roboty jest naprawdę dużo, ale wolę to od bezczynnego siedzenia w domu. Wtedy docenia się wolny czas.
Babcia ma dzisiaj urodziny, dlategoo .. muszę iść myć łazienkę i kroić coś tam do sałatki.;/ później 2h spędzę na wykładach, wrócę, posiedzę z gośćmi i biorę się za matmę. Bo nie ogarnę całości!! Uwieelbiam tak . ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz