O mnie

Moje zdjęcie
szalona wariatka, trochę zagubiona i.. czasami nie ogarniająca otaczającej mnie rzeczywistości. Kocham życie. Kocham zabawę. I kocham język rosyjski!

poniedziałek, 12 września 2011

zofia, filozofia .

Kurczę, jaka to jest radość prowadzić bloga.;d można sobie podszkolić warsztat dziennikarski, jeśli ktoś wiąże swoje przyszłościowe plany z tym zawodem . Albo tak jak w moim przypadku, blog pomaga rozwijać wyobraźnię, a to cecha niezbędna przy majowej maturze z języka polskiego. Dzisiaj napisałam już pierwszy sprawdzian z matmy, to porażka była .. Może z trzy zadania wyszły mi dobrze. Ale od dzisiaj zaczynam korki. Wczas.;/ ale ta baba zawsze taka jest. Dzwoniłam do niej 1 września, ale ona uznała, że jeszcze nie ma planu. 1 WRZEŚNIA, NAUCZYCIEL NIE MA PLANU. Takie rzeczy, takie ściemy i takie wszystko tylko w Polsce. Nie skomentuję. ;d Jeśli sprawdzian mi nie poszedł, pójdę go poprawić. Te poprawy są tylko dla samobójców, ale trzeba być hardcorem ; d . Belgia ostatnio do mnie dzwoni i mówi mi, że wróciła. No i spoko. Ale okazało się, że wrócił tylko na dwa dni, żeby zdać w Polsce egzamin i wraca z powrotem do Belgii. Jak mi to oznajmił przez tel, zaczęłam się śmiać i mówię - jaja sobie ze mnie robisz?!
Powiedział, że całkiem poważnie mówiąc - NIE, nie robi sobie ze mnie jaj. No to wryło mnie. Sama nie wiem dlaczego, ale byłam później dla niego tak chamska przez tel, że teraz chyba z tego powodu się do mnie nie odzywa. Ale kurdee.. Ja sama nie potrafię stwierdzić co gdzie i kiedy robię źle. A wiem, że w kwestiach związkowych święta nie jestem. Fakt, faktem teraz nie mam na nic czasu. Ale przecież on też go nie będzie miał. Będzie studiował tygodniami, weekendami znajomi. No więc o co mi chodzi? O formalność? Nie wiem. Niewiedza mnie przeraża .. Chciałabym być pewna któregoś mężczyzny tak w 100%. Ale to nie jaa.. ja dowód dostanę za 3 miesiące a dalej jestem dzieckiem pod względem psychiki. Nie jestem na nic gotowa, ale cholera to już nie jest beztroski wiek 15 lat. Trzeba coś sobą reprezentować, a do czego ja doprowadzę?! Do tego, że całe chore życie będę sama. A człowiekowi, który jest sam wszystko przychodzi ciężej i nic nie cieszy. Ale filozofia ;d lubię sobie pofilozofować .
Żeby tak jeszcze słowa znalazły zastosowanie w praktyce, byłoby wręcz booosko .

1 komentarz:

  1. Cześć. Wróciłam do pisania blooga i przepraszam , że tak długo tu nie zagldałam. Zapraszam do siebie :)


    PS Wszystko będzie dobrze ! :)

    OdpowiedzUsuń