O mnie

Moje zdjęcie
szalona wariatka, trochę zagubiona i.. czasami nie ogarniająca otaczającej mnie rzeczywistości. Kocham życie. Kocham zabawę. I kocham język rosyjski!

piątek, 2 września 2011

me gustaa .

Jestem maturzystką, kurna . ;d zostałam maturzystką . Myślałam, że pierwsze uczucie jakie będzie po wejściu do szkoły, to będzie stres. A wiecie jakie było ?! DUMA. Jedna wielka duma. Maturzystą jest się raz w życiu. I nie wierzę, że my możemy nie zdać matury ;d. (dobra i tak nie zdamy) Ale.. nie jesteśmy ludźmi tępymi, mamy ambicje, więc dlaczego ma nam się nie udać? Zaczęłam prawo jazdy, w grudniu dostanę dowód, zazwyczaj osiągam zamierzane cele.. czyżby to dorosłość? Raz się tego boję, raz się z tego cieszę. Chciałabym, żeby ktoś pod spodem napisał.. 'jestem starszy i wiesz co..? też tak mam.' Jest rzecz, której generalnie każdy może mi pozazdrościć. Dzisiaj zaliczyłam domówkę u Oktyy . Będzie co wspominać, ojj będzie. ;d uwielbiam moich ludzi co do jednego <3 . Nie mogę się doczekać poniedziałku, chcę już zacząć się przygotowywać do matury, bo w domu nerwica mnie bierze. Fakt faktem mam już święty spokój od rodzinki, ale babka i tak ma kaprysy;d. Dlatego może dopiero akademik mnie zadowoli ..? Sama nie wiem . Nie wiem, mam wątpliwości co do kierunku studiów. Again .  Ale już chyba obstanę przy tej filologii najwyżej dobierając sobie coś do tego. Dowiedziałam się, że po rosyjskim nie ma pracy. A przecież podobno w Polsce rynek pracy otwiera się na ten język.. kurna.. zaś error. Nie chcę zarabiać w przyszłości marnych groszy, ale z drugiej strony chcę robić to, co naprawdę lubię. Się okaże... ;d
Jest gicioooor i będzie giciooor.
Ciał .

1 komentarz: