O mnie

Moje zdjęcie
szalona wariatka, trochę zagubiona i.. czasami nie ogarniająca otaczającej mnie rzeczywistości. Kocham życie. Kocham zabawę. I kocham język rosyjski!

wtorek, 5 lipca 2011

Hello, Hello !

Witam.
Skusiłam się na to, by założyć bloga. Myślę, że pisanie bloga jest jak terapia u psychologa, jak najlepszy przyjaciel, pamiętnik i co tylko, dlatego wszystkich, którzy zastanawiają się nad tym, czy jest sens poświęcania swojego bardzo cennego czasu na tego typu rzeczy, odpowiadam - warto. Bo widzę, jaki moi znajomi przykładają się do prowadzenia swoich. ( i tutaj serdecznie pozdrawiam Dorotę, która zainspirowała mnie do założenia swojego.;p ). Osobiście mam zamiar potraktować swojego bloga jako typowy pamiętnik, wyżalenie się i jednocześnie stwierdzenie - dziołcha, co ty pitolisz? Przecież inni mają gorzej! - tekst, który kiedyś próbował mi wpoić mój prywatny tata. W każdym razie.. cieszę się, że tu jestem, że mogę tu pisać, wyrazić w jakiś sposób siebie.. Może też odnaleźć swoje prawdziwe JA, bo chyba sama do końca nie wiem jak wyglądam wewnątrz.

Ale.. kto to do końca wie..? :p

Pozdrawiam! ; ) i zamieszczam zdjęcie kolegi z klasy Mateuszaa, który jest moim (i nie tylko moim) zdaniem absolutnym profesjonalistą w swoim fachu !

1 komentarz: