O mnie

Moje zdjęcie
szalona wariatka, trochę zagubiona i.. czasami nie ogarniająca otaczającej mnie rzeczywistości. Kocham życie. Kocham zabawę. I kocham język rosyjski!

niedziela, 10 lipca 2011

I talk to myself .. What the fuck . ? !!!

Hejlo .
Dzieje się, dziejee.. jak zwykle.;p gdyby nie blog pewnie książkę bym napisała.. z tym, że nie wiem czy przez ilość zapisanych stron zostałaby ona dopuszczona do sprzedaży. Tutaj mógłby być mały error. Ale wszystko jest do ogarnięcia.;p Wczoraj spędziłyśmy z Dorą calutki dzień nad zalewem. Taki standardzik jak wreszcie pokaże się słońce. Wszystko byłoby spoko (idealna, indywidualna plaża, totalny chill i kupa słońca) gdyby nie to, że w tym samym czasie gdy my byłyśmy w Drewnioku jakieś zjeby zajęły nam miejscówę. Szczyt chamstwa. Tymbardziej, że kolejną wolną i w miarę ogarniętą plażę znalazłyśmy dopiero w Dziećkowicach, chyba 6km dalej. ; / pozdrawiamy tych kochanych ludzi!
Dzisiaj dowiedziałam się, że rodzinka nam się powiększy.. (spoko, nie z mojej przyczyny..;p) jestem generalnie w szoku. Mam nadzieję, że to nie zabruździ w moich ambitnych przyszłościowych planach . Dzisiaj będąc w Goczałkowicach oznajmiłam mojej babci o tym, że się do niej wybieram troszkę na dłużej niż na tydzień, może nawet i na stałe.. jej odpowiedź "no wreszcie" była dla mnie max budująca.:D na to czekałam . ! Pozdrawiam babcię . ; d
Czujęę, że jestem nie wyżyta . Potrzebuję jakiejś imprezki z dobrym towarzystwem . ; d wszyscy musimy się wyszaleć, bo ciągle nam mało.
A już totalnie to stwierdzam po mojej i Doroty dzisiejszej głupawie na dworcu PKP. Dobra miejscówa, nie jest zła . ! ; p  BONKERS . !
http://www.youtube.com/watch?v=Ci40ae8BlcE   Aaaj love IT < 3 !!

wrzucam trochę zdjęć z kolejnego wypadu nad zalew.. kurdee.. Dorka.. nie mam fot z Tobą . ! ; /




          ... i chyba znowu zaatęskniłam .. !

1 komentarz:

  1. Kurde . Nic nie zrobiłyśmy . Trzeba to nadrobić . ! ; d I bonkers . ♥

    OdpowiedzUsuń