O mnie

Moje zdjęcie
szalona wariatka, trochę zagubiona i.. czasami nie ogarniająca otaczającej mnie rzeczywistości. Kocham życie. Kocham zabawę. I kocham język rosyjski!

wtorek, 12 lipca 2011

Loosing control . !

Hey, hey . !
Dzisiaj jak nigdy spontaniczny dzień - too, co tygrysy lubią najbardziej. SPONTAN totalny. ; p
Planowałyśmy z Dorką standardowo zalew, jednak Mateusz najwyraźniej przestał się modlić i kapaa.. słońce nam zaszło przed nosem.; d ale dla zdrowotności postanowiłyśmy pójść na basen.. Dorka oczywiście w siódmym niebie, uwielbia basenowe towarzystwo ratowników, dodam, że sama jest ratownikiem.; p dlatego zawsze płynie za mnąą.. małpa dzisiaj mnie utopić chciała.:D Odwiedziłam Żanetę w szpitalu (wracaj mała do zdrówka, imprezki czekają..!) oczywiście, jak to ja.. nawet do Tychów bez problemów dojechać nie potrafię.:D a później ku mojemu szczęściu spotkałam na swojej drodzę Olkęę. Osobę, która jest zapalonym fotografem i uznała, że wypadałoby skorzystać z pogody, która poprawiła się dopiero po południu i pójść z aparatem w plener. :D Przy okazji spróbowałam własnych sił jako fotograf.. skoro zdjęcie, które robiłam znalazło się na fejsie, ba nawet widnieje jako zdjęcie główne, to chyba nie było najgorzej..?
Znowu mogę się poczuć jak mała dziewczynka. Przez to, że jestem u dziadków, mam tu tylu znajomych pod ręką i fantastycznie spędzam czas. Odżywam. Bo nie ma mnie w domu! I wszystko staje się jasne. Sama sobie udowadniam, że to faktycznie nie jest żaden kaprys. To jest przeszkoda. Dom w którym się nie spełniam jest dla mnie toksyczny i dlatego zmiana środowiska.. to jest to, dosłownie. Mam jakieś wrażenie, że znajdzie się światełko w tunelu. Najważniejsze jest dla mnie to, żeby mój tata je odnalazł. Powiem szczerze.. życie jest za krótkie, żeby sobie w nim brudzić... Później może być za późno na to żeby wszystko naprawić, dlatego.. Myślmy wszyscy wzajemnie.;p Jeżeli konfliktu nie da się uniknąć, to sztuka kompromisu zdziała cuda. Jestem tego święcie przekonana ..!
Jutro zmieniam kolor włosów.. jestem przerażona z tego co wyjdzie na mojej głowie. Całe życie byłam brunetką, jutro będę już (oby) szatynką.;p Ale zmian potrzebuje każda z nas, dlatego.. warto eksperymentować .. ;p







Zamieszczam kilka fotek z dzisiejszego dnia . ; ))

2 komentarze:

  1. Te foty są przecudne . ! . ; *
    Az się zarumieniłam jak przeczytałam zdanie o ratownikach . ; d

    OdpowiedzUsuń
  2. kuuurcze . nie miałam tego na celu, haha ! ; **

    OdpowiedzUsuń